KontuFestari 2013 (Keskustelut)

Make Kirjoitettu 21.8.2013 06:08

Pellellä oli stydi keikka viime perjantaina Rocksissa. Rytmi hehkuttaa Pelle Mijoona Unitedin uutukaista: "Kovat ajat tuottavat kovia biisejä. Vuoden -77 debyyttisingle Olen työtön saa vertaisensa kiteytyksen taloudellisesta pahoinvoinnista Diasporan käynnistävstä Rainbowmiehestä. Vetävin ja tehokkain raita on kuitenkin Me me me, jonka kertsi kiteyttää ihan kaiken olennaisen: ’minä, minä minä /on perseestä / me, me, me /tulee sydämestä’.
Soitto on hemmetin tiukkaa ja skarppia. Tekstit täynnä sydäntä ja järkeä, yli kolmannesvuosisadan kokemuksella." Tervetuloo Kontulaan Pelle, Tumppi ja Mela!

Ukko Kirjoitettu 18.8.2013 13:22

...KontuFestin takana on tekijämiehiä: ei ihme, että skulaa, kasvaa ja viihdyttää!

Kontulalainen Kirjoitettu 17.8.2013 07:46

KontuFestari on harvoja stadin tapahtumia, johon kaikilla mahdollisuus osallistua. Nykyään fyrkat riittää just elämiseen, joten ilmainen KontuFestari on jo kymmenen vuotta tarjonnut yhden sauman päästä näkemään ja kuulemaan kotimaisia nimibändejä. Siitä kiitos järjestäjille! Huvitti muuten lukea Helsingin Uutisista maksullisen Valttifestin puuhamiehen kommenttia, että Itä-Helsingistä on puuttunut tapahtuma, jossa on tarjolla rokken rollia, kahvia, pullaa, makkaraa ynnä muuta. Ei oo mies näköjään käynyt naapurikylässä.

Tackar Kirjoitettu 14.8.2013 23:15

Kiitos I ja L työstänne KontuFestarin kanssa. Kohta nautitaan taas tästä.

Make Kirjoitettu 14.8.2013 11:20

Pelleltä tulossa uus levy heti festarin jälkeen. Kuullaankohan Kelkkapuistossa bändin uutta musaa?

http://suomenmusiikki.fi..n-musiikki-oy-30-8-2013/

Jarmo Kirjoitettu 14.8.2013 07:54

Aika hienoa, että KontuFestarin ohjelma laajenee Eurooppaan. Lisäksi vankat kotimaiset esiintyjät. On kesän yksi must-tapahtuma ja vielä ilmainen! Toivotaan hyviä kelejä.

Nimimerkki:  
Viesti:  

KontUn legendaarinen ottelu vuonna 1986

Aikaisemmat videot

Ajankohtaista

Tapahtumat

Hel.fi

Helsinginuutiset.fi